Våre tiltak i forbindelse med Koronapandemien
For å minimere risikoen for at koronasmitte skal skje ved opphold i våre lokaler gjør vi oppmerksom på hvilke rutiner som er etablerte hos oss.
- Hovedinngang; antibac plassert rett innenfor.
- Gjestetoaletter; renhold i henhold til etablerte rutiner. Berøringsflater gås deretter over med antibac. Antibac er plassert rett utenfor.
- Fellesarealer og overnattingsrom; renhold i henhold til etablerte rutiner. Alle berøringsflater gås over med antibac
- Vi oppfordrer våre gjester til å selv å passe på at det holdes 1 meter avstand til andre gjester på andre bord og i fellesområder.
- Ved buffét servering er det viktig at du bruker antibac mellom hver forsyning.
- Vi er behjelpelig med råd til bordplassering ved selskaplegheiter.
- Betaling gjennomføres ved disken i resepsjonen og vi henstiller våre kunder til å betale med kort. Bankterminal rengjøres jevnlig med antibac.
- Smittesporing
- Alle våre gjester må registrere seg i vårt digitale gjesteregister ved ankomst. Enten via QR kode eller ved at vi legg inn navn, telefonnumer, e-post og bordnummer manulet i systemet. Opplysningane ivaretas av eSmiley Norge (vårt digitale IK Mat system) og vert sletta etter 14 dagar.
- For å unngå at vi sit på mykje personopplysningar, so må den som bestiller selskap i våre lokaler eller eventuelt har selskap i lokaler utanfor vårt hus der vi leverer mat og serverer, ha navnlister med navn og kontaktinformasjon. Vi registerer då kun bestiller i vårt system og denne må framvise list dersom smitte skulle oppstå.
- Spørsmål?
- Ta gjerne kontakt.