Våre tiltak i forbindelse med Koronapandemien

For å minimere risikoen for at koronasmitte skal skje ved opphold i våre lokaler gjør vi oppmerksom på hvilke rutiner som er etablerte hos oss.

  • Hovedinngang; antibac plassert rett innenfor.
  • Gjestetoaletter; renhold i henhold til etablerte rutiner. Berøringsflater gås deretter over med antibac. Antibac er plassert  rett utenfor.
  • Fellesarealer og overnattingsrom; renhold i henhold til etablerte rutiner. Alle berøringsflater gås over med antibac
  • Vi oppfordrer våre gjester til å selv å passe på at det holdes 1 meter avstand til andre gjester på andre bord og i fellesområder.
  • Ved buffét servering er det viktig at du bruker antibac mellom hver forsyning.
  • Vi er behjelpelig med råd til bordplassering ved selskaplegheiter.
  • Betaling gjennomføres ved disken i resepsjonen og vi henstiller våre kunder til å betale med kort. Bankterminal rengjøres jevnlig med antibac.
  • Smittesporing
  • Alle våre gjester må registrere seg i vårt digitale gjesteregister ved ankomst. Enten via QR kode eller ved at vi legg inn navn, telefonnumer, e-post og bordnummer manulet i systemet. Opplysningane ivaretas av eSmiley Norge (vårt digitale IK Mat system) og vert sletta etter 14 dagar.
  • For å unngå at vi sit på mykje personopplysningar, so må den som bestiller selskap i våre lokaler eller eventuelt har selskap i lokaler utanfor vårt hus der vi leverer mat og serverer, ha navnlister med navn og kontaktinformasjon. Vi registerer då kun bestiller i vårt system og denne må framvise list dersom smitte skulle oppstå.
  • Spørsmål?
  • Ta gjerne kontakt.